Social Media Manager til Mondo Kaos | 20 timer/uge

Danmarks førende indenfor vintage inspireret tøj

Har du erfaring med professionel håndtering af sociale medier?

Kan du planlægge, producere og monitorere indhold på tværs af vores sociale medier? 

Kan du lige selv at være "på"?

Har du en skarp pen, der formår at øge opening raten på vores nyhedsbreve?

Har du kort fra tanke til handling? 

Det er lige præcis DIG, vi søger!

Mondo Kaos er en multi-brand tøjbutik centralt beliggende i København, på Frederiksborggade 31, Kbh. K. 


Butikken har siden åbningen i 2006 slået sig på at føre tøj, der favnede og hyldede de kvindelige kurver. Vi stræber efter at udvælge et bredt sortiment, der med udgangspunkt i nyproducerede vintage inspirerede styles, tilbydes i alt fra xs til plus size.


Butikken er den førende indenfor vintage inspireret tøj i Danmark, og vi sætter en ære i at yde den bedste service for vores kunder.

OM JOBBET
Søg jobbet som Social Media Manager hos Mondo Kaos - vi lover det ikke bliver kedeligt 💃🏻 

Vi er på udkig efter en Social Media Manager der er struktureret, selvkørende og målrettet. Vi forventer, at du kan bidrage til udviklingen af vores sociale medier, og selv kan både producere, redigere og monitorere indholdet. Det forventes samtidig, at du kan arbejde strategisk med planlægningen af indhold, og du forstår at bevare den røde tråd i vores online kommunikation på tværs af digitale platforme. 

Du vil være ansvarlig for drift af vores Instagram, Facebook og Pinterest samt produktion af nyhedsbreve og blogposts. Dertil kommer driften af Instagram for vores in-house brand, Daisy Dapper. 

Kan du se dig selv i følgende punkter? 
- Du har en naturlig interesse for de nyeste trends på sociale medier, og du forstår at bruge dem i kommerciel sammenhæng. 
- Du har øje for detaljen, du arbejder visuelt og du formår at adaptere vores æstetik og tone of voice.
- Du ved hvad der skal til, for at genere trafik mellem vores digitale platforme, og vigtigst, hvordan trafikken konverteres. 
- Du arbejder struktureret og målrettet, og har blik for den gode balance mellem kommerciel og visuel kommunikation. 
- Du kan selv opsætte den nødvendige struktur, der optimerer dine arbejdsgange og sikrer et godt resultat.  
- Du elsker selv at være "på" på de sociale medier, og er dermed ikke bange for selv at hoppe i tøjet og vide det frem.
- Du trives i alsidige opgaver i en hverdag, hvor tingene hurtigt kan ændre sig. 
- Du er omstillingsparat ud over det sædvanelige. 
- Du er ambitiøs på egne og virksomhedens vegne.
- Du arbejdsom og har en kæmpe lyst til at lære.
- Du forstår at løfte i flok, og kan samtidig handle selvstændigt.

..Så læs endelig videre, og se hvad jobbet indebærer. 

Arbejdstiden ligger på 20 timer/uge. 
Fordelt ca 10 timer on-site og 10 timer remote. Den endelige arbejdstid kan variere i travle perioder. 

Du bliver en del af et team, der nu tæller 4 skønne kvinder i alderen 20-50 år. Alle med let til smil, en sans for styling og en stor interesse i modens historie.

OM OPGAVERNE
I stillingen bliver dine hovedopgaver og ansvarsområder:
• Styringen af vores tilstedeværelse på sociale medier: Instagram, Facebook samt Pinterest.
• Content management og content creation for vores digitale platforme. Herunder produktion og publicering af content, copywriting samt optimering af indholdet ift. algoritmen. Det forventes du selv kan tage billeder og video samt redigere disse.
• Community management. 
• Monitorering og analyse af data samt optimering af performance med udgangspunkt i opsatte KPI'er. 
• Udvikle strategier for vores tilstedeværelse på de sociale medier. 
• Researche trends og nye tiltag på tværs af platforme.
• Udarbejdelse af ugentlige nyhedsbreve samt løbende evaluering af performance heraf. 

DIN FAGLIGE PROFIL
Du kan kende dig selv i flere af følgende kvalifikationer:
• Social Media Management - gerne indenfor modebranchen. Helst minimum 2 års erfaring.
• Erfaring med produktion af billed- og videomateriale i kommerciel henseende samt redigering heraf.
• Stærke både visuelle og skriftlige kompetencer. Du har flair for storytelling og en holistisk tilgang til digital kommunikation.  
• Resultatorienteret og målrettet, og kan eksekvere struktureret i en travl hverdag. 
• Flydende i kommunikation på både dansk og engelsk. 
• En teamplayer, der både kan arbejde selvkørende og løfte i flok. 

DIN PERSONLIGE PROFIL
Hvis dine venner skulle beskrive dig, måtte de gerne sige:
•  Du har en positiv energi, der smitter af på folk omkring dig.
•  Du tager ejerskab. Du er proaktiv og effektiv.
•  Du har et stort drive - du er ambitiøs på egne- og virksomhedens vegne.
•  Du har øje for detaljen, men ser det store billede.
•  Du er struktureret, disciplineret og selvstændig.
•  Du skaber en naturlig og god relation til kunder - og kollegaer.

ANSØGNINGEN
Ansættelse HURTIGST MULIGT. 
Send din ansøgning inklusiv CV. i en email til Ditte Lindemose på ditte@mondokaos.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.